Bullar.


Har precis bakat massa bullar, för att ha något att bjuda på när Kennys familj kommer hit idag. Det doftar underbart i hela lägenheten!

Igår var vi hemma hos mamma och firade mig lite med Agnes. Jag fick en elvisp, leopardnagelstickers, konad nailart-kit, muffinsformar, en golftidning och ett kasettband med Kikki Danielsson, tack Agnes :D Fick även en mascara av mamma som hon glömde ge mig i torsdags.

Nu ska jag äta lite, sen ska jag prova konadgrejen. Om det blir fint lägger jag upp bild sen!

   Vardag
Publicerat 2011-04-03 Klockan 14:36:04



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text