Förmiddag.


Har precis kommit hem efter att först ha gått en promenad med Agnes bort till ÖB och Willys. Köpte en badrumshylla, som jag snart ska sätta upp. Efter det tog jag en sväng ut till Gränsö med Kenny, eftersom att han köpt ny bil som han ville visa upp :D

Ska äta snart och skrapa lotter, sen ska jag som sagt sätta upp badrumshyllan, och om jag orkar ska jag sätta dit de sista golvlisterna, och måla dörrkarmarna. Måste också fota cupcakes som mamma bakat till projektarbetet, mycket att göra idag :P
   Vardag
Publicerat 2011-04-10 Klockan 13:17:46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text