God? morgon!


Haha, undrar om det är så här det känns att ha barn? :D Vaknade först vid kl halv 6 av att jag hade jätteont i ryggen, och det visade sig att Julius hade placerat sig under mig. Fick först panik och tänkte att jag typ hade dödat honom eller nåt, men han sov som ett spädbarn. Flyttade honom då till datastolen för att jag inte skulle mosa honom, men då vaknade han och började använda mig och Kenny som ett stort leklandskap i typ 1 timme. Sen somnade både jag och Julius om, men efter en timme så skulle det lekas igen. Somnade om en sista gång, sen gav jag upp :P

Har precis ätit frukost nu, ska väl väcka Kenny snart. Ska nämligen till OnOff och köpa en mini-pc idag ;)
   Vardag
Publicerat 2011-04-16 Klockan 10:04:28



Kommentarer
Postat av: jowsss

haha va gölligt! Hur känns det att va mamma? :D

2011-04-16 @ 11:48:06
URL: http://jowsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text