Gränsö.


Förut idag tog jag och Kenny en liten tripp till Gränso och satt där i solen och drack cola. Det var trevligt. Tog en del bilder där men har inte hunnit redigera än, om jag orkar kanske jag slänger upp någon senare. Nu har vi precis ätit, jag åt lasagne och Kenny åt potatissallad. Tänkte göra framsidan till projektarbetet nu, orkar egentligen inte för jag håller på att bli förkyld så känner mig lite hängig, men har å andra sidan inget annat att göra.

   Vardag
Publicerat 2011-04-19 Klockan 18:15:58



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text