Händelserik dag, inte.


Trots det fina vädret har jag typ inte gjort nånting idag. Jobbat lite med fotoläxan, och tagit en promenad till Willys med Agnes där jag köpte årets första glass, gott!

Om typ en timme kommer Kenny hem från jobbet och då ska vi tvätta, sen ska vi väl äta och så. Är sjukt sugen på potatissallad, sojaburgare och gurka, så blir nog att gå och köpa det sen. Är även sugen på att typ åka ut till gränsö eller nånstans och dricka kaffe i solen, men jag vågar inte riktigt lämna Julius några längre stunder. Är kanske lite väl överbeskyddande, men han gnager på typ allting, så är rädd att han ska gnaga på sladdar och sånt.

Nu ska jag fixa mina naglar med dom där klistermärkena jag fick av Agnes i födelsedagspresent, hoppas det blir fint! :)


   Vardag
Publicerat 2011-04-17 Klockan 16:00:53



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text