Hemma igen!


Mötet gick bra, vi kom fram till att jag ska söka textil grundkurs på folkan, men jag ska också kolla runt lite, känns ju säkrast att söka något mer ifall att jag inte kommer in.

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag måla klädkammaren eftersom att jag inte hann med det igår. Någon dag i veckan ska jag kolla med Kenny också om vi kan åka och köpa golv, för nu är golvet typ grönt, och det är inte så fint. Vill ha grått "låtsasklinker" eller vad man ska kalla det.
   Vardag
Publicerat 2011-04-06 Klockan 09:56:11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text