Hur dåligt kan man må?


Mår skit idag. Vaknade och hade så ont i kroppen att jag inte orkade röra mig, och min hals är typ förstörd. Blev lite bättre efter att jag tagit några panodil, men nu kryper febern sig på mig igen. Har sovit i stort sett hela dagen, och känner typ för att gå och lägga mig igen. Det blir antagligen ganska låg uppdatering de närmsta dagarna, men känns inte så roligt att bara skriva om hur dåligt man mår :P

Förhoppningsvis blir jag bättre till helgen, för jag och Kenny har ju tänkt åka till Linköping på fredag eller lördag.
   Vardag
Publicerat 2011-04-20 Klockan 21:54:05



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text