Lördag.


Tyvärr blev det inte av att åka till Linköping idag. Är på bättringsvägen, men mår fortfarande inte bra. Har inte feber längre, men hostar jättemycket, och imorse när jag gick upp på toa blev jag helt kallsvettig och det kändes som att jag skulle svimma. Vi kanske åker imorgon istället, annars så blir det inte förrän nästa helg. Så hoppas att jag mår helt bra imorgon!

Idag blir det bara att ta det lugnt, men om jag orkar kanske vi drar ut en sväng sen, har ju inte gått utanför dörren sedan i tisdags.
   Vardag
Publicerat 2011-04-23 Klockan 12:43:28



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text