Lördag.


Imorse blev det en promenad ner till stan med Kenny. Köpte kattmatskålar eftersom att jag får en liten kattunge i veckan, och letade efter en vårjacka men hittade ingen. Eller jag hittade en som var fin på hm, men den fanns inte i min storlek, så får gå ner och kolla någon annan dag om dom har fått in flera. Köpte iallafall en ny väska på Åhléns, jättefin!

Sen efter vi hade varit på stan blev vi upphämtade av Kennys pappa och låtsasmamma och åkte ut till lager 157 och kollade där, och på nån outletaffär som ligger där ute. Hittade dock inget fint. Sedan gick vi en lång promenad ute på lysingsbadet, runt korpa och så. Efter det gick vi hem hit och fikade, och nu sitter jag och Kenny här och tar det lugnt typ.
   Vardag
Publicerat 2011-04-09 Klockan 18:16:36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text