Måndag.


Idag hade vi ingen MDK, så har varit helt ledig idag eftersom att jag inte har något individuellt val, rätt skönt! Har  hunnit med ganska mycket idag, har fixat en kattlåda á la Inspirera Mera. Blev superbra tycker jag, hoppas bara att kissen kan lära sig att gå på den, kanske får sätta lådan utanför tills han har blivit lite större. Åh vad jag längtar tills han flyttar hit!

Nu kom jag precis hem efter att ha varit med Jossan på stan för att fixa personbevis för studier och referenser eftersom att det behövdes för att söka till folkhögskolan. Ska skriva personligt brev och fylla i alla papper och sånt ikväll. Så får man se om jag kommer in, vet som sagt inte ens om jag vill gå, men jag tror att det kan bli kul!

Ska äta lite lasagne nu, sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Internetshoppa en jacka kanske? Höll på att svettas ihjäl när jag var ute i min "päls"-fodrade vinterjacka i typ 16 graders värme :P



   Vardag
Publicerat 2011-04-11 Klockan 15:23:24



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text