Möte.


Ska snart iväg och ha möte med syon på skolan. Har ingen aning om vad jag ska göra i höst, vill plugga vidare men vet inte till vad. Eller helst av allt vill jag bli konditor, men då måste jag flytta och det har jag inte lust med än. Funderar på att gå textil grundkurs på Gamleby folkhögskola, men jag vet inte. Att sy är ju inte min starka sida.

Typiskt förresten att jag har möte den dagen jag är ledig, eller har hemuppgift på fotolektionen så behöver inte gå dit. Hade kunnat sova nu! Har ingen frukost hemma heller, så är jättehungrig. Får köpa något på vägen hem!
   Vardag
Publicerat 2011-04-06 Klockan 08:31:48



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text