Naw :)


Skickade ett sms till Kenny förut när han jobbade och frågade om han kunde köpa soppa åt mig, eftersom att jag har så ont i halsen att jag bara kan äta flytande föda, och börjar tröttna på Yoggi Yangster. Fick ett kuvert i brevlådan med ett krya-på-dig-kort, och utanför dörren stod en burk soppa :D Min Kenny är bäst ❤


Mår förövrigt inte bättre än, hoppas verkligen att jag blir frisk imorgon så att jag och Kenny kan åka till IKEA på lördag. Vill köpa köksbord och lite andra saker så att jag kan fixa i ordning  köket under lovet, för det ser verkligen ut som ett bombnedslag där nu.

Nu ska jag ta några panodil och försöka sova, och hoooooppas att jag mår bra imorgon!
   Vardag
Publicerat 2011-04-21 Klockan 21:45:35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text