Oj vad jag har sovit!


Funderar på om jag är sjuk, har sovit från halv tre tills nu, det är väl ändå inte normalt. Mamma och Agnes tror att jag kan ha någon vitaminbrist eftersom att jag är vegetarian, så kanske borde prova såna där vitamintabletter trots allt. Är liksom alltid trött nu för tiden, orkar inte göra någonting känns det som. Värt att prova kanske!

Nu ska jag fixa lite mat, hade tänkt prova att göra Jamie Olivers asiatiska gurksallad som jag såg på tv för ett tag sen, men upptäckte att den enda ingrediensen jag har är gurka, hm. Får se vad jag ska hitta på istället, är bara sugen på massa saker jag inte har hemma!
   Vardag
Publicerat 2011-04-14 Klockan 19:03:49



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text