Skolarbete typ.


Har precis varit hemma en sväng hos mamma, men nu sitter jag här och försöker göra klart ett historiaarbete som jag tror ska redovisas imorgon, och jag har knappt börjat, suck. Känner egentligen för att gå och lägga mig, men måste göra klart det.

Imorgon har jag två lektioner, sedan ska jag tvätta och så ska jag försöka hinna med att måla garderoben, har köpt färg nu! Dock såg jag att det har kommit fram massa fula märken och sånt som jag inte såg när jag spacklade, men hoppas på att det inte syns lika mycket när jag målat andra gången.

Och ajuste, konad var jättesvårt och pillit, och det blev inte alls bra, så måste öva lite innan jag kan visa upp något ;)
   Vardag
Publicerat 2011-04-04 Klockan 21:23:32



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text