Valborg.


Det blev en heldag i Linköping igår, så orkade inte skriva när jag kom hem, och har varit ganska trött idag med. Fick iallafall med mig ett köksbord + stolar hem, och lite annat smått och gott. Visar köksbordet när jag orkar, men det är jättefint iallafall. Känns mycket hemtrevligare i köket nu. Köpte en sele åt Julius också, han har varit jätteduktig och haft på sig den idag, fast vi mutade honom med ost.

Om ett tag kommer Kennys familj hit och fikar lite innan vi ska åka och titta på majbrasan o så.

Ajuste, förut var jag och Kenny ute vid Gränsö, åh så söta lamm det fanns där. Jag vill ha ett!

   Vardag
Publicerat 2011-04-30 Klockan 20:04:22



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text