Liseberg!


I torsdags tog jag, Agnes och Kenny en sväng till Göteborg och gick på Liseberg. Åh vad kul det var, första gången jag var där! Åkte bland annat Balder och Lisebergsbanan, det var dom största sakerna jag vågade åka. Balder var ganska hemsk faktiskt :P

Nu längtar jag tills den 9:e september då jag och Kenny ska till Gröna Lund för att se Håkan Hellström, men det blir nog att åka en del då med :P


Pariserhjulet, det var nog värre än Balder. Så jävla högt upp!

   Resor
Publicerat 2011-08-06 Klockan 12:37:54



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text