Måndag.


Idag har jag hunnit med lite allt möjligt. Har ringt och sökt jobb som inventerare och det lät som att jag antagligen skulle få det. Dock är det ju bara två tillfällen, men det är ju alltid något. Börjar bli riktigt less på att inte ha något att göra om dagarna.

Mailade skolan i Jönköping med för att höra om de fått in min ansökan, men de visste inte så jag fick ett nr som jag ska ringa imorgon. Tyvärr så börjar det bli för sent nu för att jag ska kunna börja den 12e september som jag tänkt från början, eftersom att jag dels måste hitta boende i Jönköping och sen lyckas hitta någon som vill hyra min lägenhet. Så siktar på att söka till våren igen istället, så att jag har lite mer tid på mig.

Har också bokat tid för att kastrera och öronmärka Julius på fredag, hoppas att han blir lite snällare efter det ;)

Nu har jag precis städat köket, och tänkte ta och fixa i ordning lite fruktsallad och kolla på nån serie. Hade tänkt se på Pretty Little Liars, men det finns visst inte på TV3 Play? :o
   Vardag
Publicerat 2011-08-08 Klockan 21:35:14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text