Tisdag.


Har precis varit och simmat i en timme. Är typ som spagetti i hela kroppen :D Dock ska jag aldrig mer simma vid den här tiden igen. Sega tanter, gubbar med kulmage och barn borde inte vara tillåtna i simhallen.

Nu ska jag fixa lite mat tänkte jag, sen ska jag försööööka göra en ny bloggdesign, får se hur det går :P Men har haft den här så länge nu, så börjar bli lite trött på den. Förhoppningsvis kan en ny design få mig att bli lite piggare på att blogga med!
   Vardag
Publicerat 2011-08-30 Klockan 16:37:49



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text