Dålig dag.


Egentligen skulle jag och mamma ha åkt till Linköping för lite shopping idag, men när jag vaknade imorse så mådde jag jätteilla och spydde två gånger, så det blev inget av med det. Har sovit hela dagen idag, så jag vet inte hur jag ska kunna sova ikväll. Har haft jättesvårt att sova den senaste tiden :/ Ska iallafall gå och lägga mig jättetidigt så får vi hoppas att jag kan sova, så att vi kan åka imorgon istället.

Tänkte i stort sett bara äta något och duscha, sen lägger jag mig nog.
   Vardag
Publicerat 2011-07-28 Klockan 18:57:27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text