Fan vad jag är vuxen.


Oj oj, har varit nere och skrivit in på mig arbetsförmedlingen idag. Inte för att jag tror att det kommer ge något, men för säkerhets skull. Har också precis varit och postat alla papper till komvux, och nästa vecka borde jag få besked ifall jag har kommit in eller inte. Hoooooppas!

Nu ska jag äta, sen ikväll ska jag bort till mamma och kolla på Allsång på Skansen och Morden i Midsomer :P Det är sommarkänslor det!

På lördag ska jag och Kenny och eventuellt 2 kompisar till åka till Öland. Det ska bli trevligt, har aldrig varit där. Hoppas det blir fint väder bara!
   Vardag
Publicerat 2011-06-28 Klockan 17:31:10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text