Härligt väder?


Åh vilket fint väder mitt "sommarlov" inleds med. Idag är första dagen som arbetslös, känns bra :D Imorgon ska jag ner och skriva in mig på arbetsförmedlingen, och nu blir det att börja söka jobb. Har dock hittat en utbildning jag antagligen ska söka också, konditori och bageri på komvux i Jönköping. Men tror att det är massa krångel att man måste vara skriven där för att få söka, ska kolla upp det där. Vore ju underbart annars, vill ju inte flytta för långt och Jönköping är ju ganska nära.

Utsikt just nu ;)

   Vardag
Publicerat 2011-06-20 Klockan 20:41:38



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text