Måndag.


Efter att vi varit ute med Julius tog vi en sväng ut till Lysingsbadet där vi låg på Korpa och solade, dock var det ganska blåsigt och inte alls så varmt som jag hoppats, men jag har ändå lyckats bränna upp ryggen lite grann. Nu ska vi snart gå bort till Willys och handla lite, ska bara försöka väcka Kenny först.

Imorgon är det skola igen för första gången på evigheter, men har bara typ 1 och en halv lektion så det är inte så farligt. Jag tror att jag är ledig på onsdag och fredag med, så det här blir också en kort vecka. Ska gå och simma imorgon med, har ju egentligen tänkt simma måndag, onsdag och fredag, men det var ju stängt idag så får gå imorgon istället. Nu vaknade Kenny, så nu ska vi gå!

Söta ankbebisar vid Korpa :P

   Vardag
Publicerat 2011-06-06 Klockan 21:02:27



Kommentarer
Postat av: jowsss

"man blir väl inte bränd om de blåser" hahaha

2011-06-06 @ 22:29:04
URL: http://jowsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text