Onsdag.


Har precis kommit hem ifrån skolan. Skulle egentligen inte ha gått dit alls idag utan jag skulle maila en uppgift istället, men så fungerade inte internet så gick dit iallafall, sen blev jag kvar hehe. Har hjälpt David med en fotouppgift, och fixat till och lämnat in min portfolio. Nu är jag klar med allt i alla ämnen ifall jag klarat religionsprovet, men eftersom att betygen ska sättas på fredag så hinner jag iallafall inte göra något åt det. Ska skicka in loggboken och projektplanen idag med, det hade jag helt glömt bort :P

Nu ska jag slänga ihop en pastasallad, sen ska jag gå och simma om jag orkar, men just nu känns det inte som det :P Är så varmt i min lägenhet att jag inte kan tänka typ.

Foto: David Garlén Redigering: Jag

   Vardag
Publicerat 2011-06-08 Klockan 15:07:46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text