Onsdag.


Var ledig från skolan idag, så mitt på dagen gick jag och Kenny bort till ÖB för att köpa en transportbur till kissen. Idag var det nämligen dags för vaccination. Det gick jättebra hos veterinären, det enda som inte gick så bra var väl att mammas katt som också skulle med var så rädd att hon bajsade på sig i bilen haha :D Ska dit om tre veckor igen då Julius ska få en spruta till. Sen kan han få vara ute i koppel hur mycket han vill :D

Nu har jag precis bakat kladdkakemuffins med Noblesse som jag ska äta snart till någon film. Vet dock inte vilken än, ska se om jag hittar någon bra :)

Goooooott!

   Bakning
Publicerat 2011-06-01 Klockan 21:41:11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text