Firande.


Kom precis hem ifrån mamma. Vi åt klyftpotatis med qournfilé och svampsås, avocadosallad och broccoli och till efterätt åt vi kladdkakemuffins som jag bakade för några dagar sen. Jättegott! Hade tänkt ta med mig kameran, men glömde såklart det.

I present fick jag två filmer, Apan och en spansk film som heter Hierro, två böcker, Ozzy Osbournes självbiografi och en Cupcake/cheesecake/kakbok, något slags hjärtformat "tårtpapper" eller vad man ska säga och två askar med blomdekorationer till t ex bakverk och sånt :)

Och imorse fick jag en Huggie Bear av Kenny, och för er som inte vet vad det är så är det en vetekudde som ser ut som en nalle. Ska testa den alldeles strax, ska bara borsta tänderna först och sånt.

Imorgon ska jag och Kenny umgås med Alex, Frida och Gurra, och spela lite Mario Party och dricka lite. Sen på lördag blir det lite firande tillsammans med Agnes, och på söndag blir det ännu lite firande tillsammans med Kennys familj, eftersom att både jag och Kennys mamma fyllt år :)

Nu blir det sängen, natti natt! :D

   Vardag
Publicerat 2011-03-31 Klockan 22:46:57



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text