Läxa.


Sitter och jobbar med en fotoläxa vi har tills på onsdag. Vi ska göra ett tidningsomslag till en inredningstidning med vårtema. Det är ganska kul, än så länge är jag helt nöjd med resultatet. Visar sen när jag är klar.

Egentligen hade jag tänkt måla klädkammaren idag igen (målade första gången igår), men Kennys bil är trasig så har inte kunnat köpa mer färg. Så det får vänta lite.

Nu ska jag ta en liten paus och äta något och titta på tv. Hejs!


En hint om vad som kommer finnas på tidningsomslaget ;)

   Vardag
Publicerat 2011-03-28 Klockan 16:14:02



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text