Plugg!


Sitter här och pluggar religion till provet imorrn, och det är nog det tråkigaste som finns! Jag hatar såna prov där man bara ska plugga in massa frågor, supertrist och man glömmer ändå alltid bort allting direkt efter provet.

Snart är jag iallafall klar, och då ska jag äta fruktsallad och kanske kolla på ett till avsnitt av Alias, men avsnittet jag såg förut var så sorgligt och jag blev så besviken att jag inte vet om jag vill kolla mer just nu!


   Vardag
Publicerat 2011-03-16 Klockan 21:54:10



Kommentarer
Postat av: Agnes

Heja heja heja vad kul det är nu när du bloggar igen! :D

2011-03-17 @ 06:18:52
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text