Sjukis!


Har varit hemma och varit sjuk ifrån skolan i 2 dagar nu, inte kul! Kommer antagligen att vara hemma imorgon också, men hoppas på att bli frisk tills helgen.

Idag har jag absolut inte gjort någonting, bara sovit och legat i soffan och tittat på tv och druckit te hela dagen. Nu sitter jag här och skriver lite i loggboken till projektarbetet. I helgen ska jag baka massa har jag tänkt, vill bara bli klar med det nångång så jag slipper tänka på det.

Ska också försöka måla klädkammaren i helgen, hade ju egentligen tänkt göra det förra helgen, men förarbetet tog längre tid än vad jag trodde. Men den som väntar på något gott.. Hehe. Ska bli skönt att slippa ha mina kläder i massa ikeakassar iallafall.

Nu ska jag titta klart på Halv åtta hos mig, sen vet jag inte, blir väl att sova tidigt iallafall.


Små vaniljmuffins som jag ska ha med i muffinsboken.

   Vardag
Publicerat 2011-03-23 Klockan 19:48:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text