Tisdag kväll.


Har precis varit hemma hos mamma och ätit semlor (en vecka försent, jag vet). Nu sitter jag hemma i min lägenhet och kollar lite på Desperate Housewives som har säsongspremiär idag.

 

Imorgon är det studiedag, och då har jag tänkt hinna med en hel del saker här hemma. Bland annat ska jag baka muffins till mitt och Josefins projektarbete, och så tänkte jag spackla min klädkammare som ska göras fin, och så ska jag plugga religion eftersom att vi har prov på torsdag. Mycket att hinna med med andra ord, men det ska jag nog klara av!

 


   Vardag
Publicerat 2011-03-15 Klockan 21:51:51



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text