Fruktsallad och SATC.


Har precis fixat i ordning en fruktsallad bestående av kiwi och persika och ska lägga mig i sängen och kolla på de sista avsnitten av Sex And The City.

Imorrn har jag bara en lektion, webdesign på morgonen och jag ska bara fixa till en snabb grej på en hemsida jag har gjort, sedan avslutas den kursen. Efter skolan ska jag gå och simma, sen på eftermiddagen ska jag eventuellt gå och sola med Agnes :)

Observera den fina skålen, köpt på ÖB för 29 kr.

   Vardag
Publicerat 2011-05-26 Klockan 22:52:36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text