London imorgon!


Håller på att packa lite grann nu, fattar inte varför jag alltid ska vara så seg med sånt. Känns som att jag inte har någon koll alls på vad som ska med, och det blir inte lättare av att Julius packar upp mina strumpor och springer iväg med dom hela tiden. Börjar bli lite stressad, men det är väl nerverna som spökar också. Är verkligen jätteflygrädd, hade väl hoppats på att jag aldrig någonsin skulle behöva flyga hehe. Men det går nog bra hoppas jag. Är nästan ingen annan i klassen som flugit heller, så jag är inte ensam om att vara nervös iallafall.

Om en halvtimme kommer Kenny hem från jobbet och då ska vi åka och handla lite småsaker som jag behöver.
   Vardag
Publicerat 2011-05-09 Klockan 16:39:22



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text