Måndag gör jag ingenting, ingenting..


Segaste dagen på länge. Hade bara ett prov i skolan idag, som tog 10 minuter ungefär för att jag inte kunde nånting. Gick hem och satt vid datorn, sen gick jag och simmade, sen gick jag hem och åt, och nu sitter jag här igen. Känner mig typ jättetrött, men ändå rastlös liksom. Funderar på att baka eller nåt.

Imorgon ska jag iallafall till skolan och skriva ut lite bilder till min portfolio som jag har satt ihop på medieproduktionen. Efter det så ska jag och Jossan till stan och handla lite, studiebidraget kommer ju imorrn, hehe :)

Såhär känner jag mig just nu, typ.

   Vardag
Publicerat 2011-05-30 Klockan 19:18:16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text