Onsdag.


Har precis varit och simmat med Jossan, fasiken vad skönt det är. Köpte ett 10-kort så ska simma ett par gånger i veckan tills de stänger i sommar har jag tänkt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, äta något först typ, sen kanske jag ska försöka få upp taklisterna i garderoben, men det är så jobbigt att såga!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har inte direkt gjort något speciellt de senaste dagarna, därför jag uppdaterat så dåligt.
   Vardag
Publicerat 2011-05-25 Klockan 11:35:14



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text