Onsdag.


Har inte haft så mycket att skriva om på sistone, därför det varit lite tyst. Idag hade vi fotolektion i skolan, men fick hemuppgift tills nästa vecka så jag och Jossan gick och solade istället. Ska försöka sola några gången i veckan fram tills studenten, så att man inte är helt kritvit då.

Idag ska jag mest plugga, har religionsprov imorrn tror jag, och så har jag några andra uppgifter i historia och så som kan vara skönt att bli av med.

Min mobil har kommit också, ska försöka orka gå bort till Konsum snart och hämta den.

   Vardag
Publicerat 2011-05-18 Klockan 13:50:49



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text