Söndag.


Började dagen med en promenad upp till Skokällarn, Kvantum och Karlssons tillsammans med mamma. Hade tänkt köpa ett par sandaler utan klack eftersom att mina är så jobbiga att gå i, men hittade inga jag gillade speciellt, så väntar med det tills i helgen då jag och mamma antagligen ska till Kalmar. Vi skulle egentligen ha åkt till Norrköping igår, men bussarna gick så dåligt så det blev inte av.

Efter att jag kom hem fick jag nån städmani, diskade all disk (det var ett berg över hela diskbänken + spisen typ), städade uppepå fläkten som var helt full av grejer, typ muffinsformar, kryddor, strössel, makaroner, you name it. Städade också ur köksskåpet, och nu har jag precis sågat till klädstången i garderoben och hängt upp alla kläder och rensat ut sånt som ska slängas och sånt som ska till Erikshjälpen. Jag kommer att sova gott ikväll haha.

Imorrn blir det nog att gå och simma med Jossan efter skolan, och på kvällen ska jag sola med Agnes. Och nu säger jag godnatt för min del :P

Har lite bildbrist, så slänger upp en bild jag tog på Jossan i London :)

   Vardag
Publicerat 2011-05-22 Klockan 22:06:37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text