Håkan!


I fredags åkte ju som sagt jag och Kenny till Stockholm för att kolla på när Håkan Hellström spelade på Gröna Lund. Det var verkligen helt sjukt bra! Mycket bättre än förväntat faktiskt. Det var en väldigt bra blandning av gamla och nya låtar, och han är en sådan bra scenartist. Det var väääälddigt mycket folk på grönan med, enligt aftonbladet var det fullsatt med 15000 personer. Mer än så får dom inte ta in liksom :P

Dagen efter hann vi även med en liten shoppingrunda, jag köpte ett par kängor till hösten och Kenny köpte jeans och nya Converse att ha i vinter. Superfina, är nästan lite avundssjuk :P

Haha, det var inte lätt att fota, det här var typ den bästa bilden jag tog :P
(Tagen med min kompaktkamera)

   Vardag
Publicerat 2011-09-13 Klockan 23:16:02



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text