Tisdag.


I helgen har vi fixat massa i min lägenhet. Bland annat satt upp hyllor över skrivbordet, hängt upp datorskärmen och tv:n på väggen och så. Blev jättebra tycker jag, nu ser det inte lika tomt ut. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på hyllorna :P

Har slipat väggara i hallen och så med (började ju för aslänge sedan men har inte orkar göra något förrän nu) och idag målade jag sista lagret. Det blev verkligen jättebra, känns mycket fräschare nu. Det saknas dock massa lister och sånt, så lägger inte upp någon bild förrän det är helt klart :P

   Inredning
Publicerat 2011-09-27 Klockan 21:35:39



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text