Första riktiga skoldagen.


Kom hem från skolan för ett tag sedan. Idag körde vi igång ordentligt med livsmedelskunskap A. Svarade på massa frågor om typ grönsaker och kött och sånt. Inte så jättekul, men man måste ju ha lite teori med sig. Om ca 3 - 4 veckor så ska vi få börja baka tror jag, längtar tills dess :D

Förövrigt så kommer jag vara smällfet om ett år. Känns som att halva dagen har bestått av fikor typ. Först kaffe på morgonen, sedan förmiddagsfika, sedan "lunchfika" eller vad man ska kalla det, sedan lunch med efterätt. Slutade straxt efter lunch, men kan slå vad om att det är eftermiddagsfika också. Det gäller nog att hålla igen lite :P

Nu ligger jag i sängen och myser med Sigge, men ska snart ta tag i att packa upp lite. Höll på att bli galen igår natt när kissarna racade omkring över alla påsar och kartonger. Har varit skapligt trött idag.

Förövrigt så måste jag nog träna upp mitt lokalsinne, lyckades hitta till skolan, men på hemvägen gick jag världens omväg så det tog typ dubbelt så lång tid att gå hem som det gjorde att gå dit.

Sigge valde bästa stället att ligga på. Kan inte andas typ :D Och fy vad camen var dålig, ser ut som att det är natt ju.

   Vardag
Publicerat 2012-01-17 Klockan 15:13:27



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text