Fredag.




Nu har jag gått två veckor i skolan här och det känns jättebra! Än sålänge har vi mest haft teori, men på måndag ska vi börja i kallköket. Ska bli så kul, först ska vi göra egen majonnäs men sen ska vi få göra sallader, smörgåstårtor och sånt!

Snart kommer Kenny och Gustav på besök. Imorrn ska vi antagligen till Hotell Högland och spana in deras "nattklubb" som stänger kl 1, haha. Förövrigt enda krogen som finns här, dock ska det öppna en till snart såg jag på platsbanken. Jaja.

Lilla Sigge har blivit könsmogen också och kissat i min tvättkorg, luktar skitgott i lägenheten nu vill jag lova! Snart ryker hans manlighet. Men han är så söt så det gör inget.
   Vardag
Publicerat 2012-01-27 Klockan 16:56:44



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text