Long time no see.


Jisses vad länge sedan det var jag skrev något här. Ska försöka komma igång lite smått igen.

I helgen så flyttar jag iväg till Nässjö för att gå en bageri- och konditorutbildning i ett år. Ska bli så sjukt kul, men är jättenervös! Men det kommer nog gå bra. Ska börja packa lite nu, så att jag inte har allt kvar tills dagen innan som det brukar kunna bli :P

Är förövrigt så jäkla förkyld. Var ju i Danmark över nyår (slänger kanske upp några bilder därifrån sen), och sista dagen var vi ute och letade efter gräddfil till dip och självklart började det spöregna, så vi var ute i regnet i över en timme och dagen efter var mina kläder fortfarande blöta och kalla, och nu är jag fortfarande vrålförkyld.
   Vardag
Publicerat 2012-01-10 Klockan 13:48:21



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text