På plats i Nässjö


Nu har jag äntligen kommit till rätta i nya lägenheten. Har fortfarande massvis kvar att göra, men allt viktigt är i ordning (dator, tv, säng typ) :D Trivs som fisken i vattnet här iallafall! Jag tänker inte lägga upp några bilder på lägenheten än eftersom att allt ser ut som en enda röra, men så fort jag fått lite ordning så fixar jag bilder!

Idag var första dagen i skolan. Var bara där i en timme typ och kollade runt och skrev på lite papper, men det verkar jättebra! Imorgon ska jag börja på riktigt, det känns lite nervöst ändå men det ska nog bli bra. Mest orolig är jag för att jag inte ska hitta till skolan, fick skjuts imorse men imorgon ska jag gå, och mitt lokalsinne är kasst.


   Vardag
Publicerat 2012-01-16 Klockan 17:43:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text