Snart smäller det!


Nu är det inte långt kvar! Imorgon eller övermorgon går flyttlasset, och på måndag börjar jag utbildningen! Är ganska stressad just nu eftersom att jag har massa saker kvar att packa + städa, men har absolut ingen ork eftersom att jag är sjuk.

Igår fick det bli en tripp till vårdcentralen eftersom att jag plötsligt fick hög feber och jätteont i halsen, men dom kunde inte hitta något fel förutom att min sänka (vad det nu är) var hög, så fick penicillin.

Ska väl fortsätta packa och så nu, men vet liksom inte riktigt vart jag ska börja :P
   Vardag
Publicerat 2012-01-13 Klockan 14:15:26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Karin Måhammar
Text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text text